Основна тематика курсу:
основні аспекти комунікацій (управління бізнесом/організацією/підприємством, організація процесів, розвиток власного дискурсу, корпоративної культури та ін.);
інтегровані маркетингові комунікації — комунікаційна стратегія бізнесу/організації/підприємства — план комунікацій;
дослідження ринку як комунікаційна дія (PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз конкурентного середовища та ін.);
організація внутрішніх комунікацій;
комунікації в локальному та глобальному професійному цеху;
кризові та антикризові комунікації.
Студенти знатимуть:
основні принципи стратегічного планування бізнес-комунікацій бізнесу/організації/підприємства;
специфіку внутрішніх комунікацій;
специфіку зовнішніх комунікацій.
Студенти зможуть професійно:
встановлювати стратегічні завдання, планувати діяльність для досягнення комерційної користі, інших його цілей;
здійснювати комунікаційний менеджмент у площині внутрішніх та зовнішніх комунікацій на засадах професійної та корпоративної культури;
обирати оптимальні форми, канали та меседжі в контактах із різними суб’єктами і стейкхолдерами ринку, зважаючи на цілі та бізнес-модель;
аналізувати чинники, що впливають на ефективність комунікацій та менеджменту у, долати кризові ситуації та забезпечувати розвиток, застосовуючи комунікаційні інструменти.