Бізнес-комунікації організацій

Предметом курсу є опанування проблематики бізнес-комунікацій, а також практичних навичок із стратегічного планування, побудови та ефективної реалізації відповідних комунікацій у межах власного магістерського проекту.

Основна тематика курсу:

основні аспекти комунікацій (управління бізнесом/організацією/підприємством, організація процесів, розвиток власного дискурсу, корпоративної культури та ін.);

інтегровані маркетингові комунікації — комунікаційна стратегія бізнесу/організації/підприємства — план комунікацій;

дослідження ринку як комунікаційна дія (PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз конкурентного середовища та ін.);

організація внутрішніх комунікацій;

комунікації в локальному та глобальному професійному цеху;

кризові та антикризові комунікації.

Студенти знатимуть:

основні принципи стратегічного планування бізнес-комунікацій бізнесу/організації/підприємства;

специфіку внутрішніх комунікацій;

специфіку зовнішніх комунікацій.

Студенти зможуть професійно:

встановлювати стратегічні завдання, планувати діяльність для досягнення комерційної користі, інших його цілей;

здійснювати комунікаційний менеджмент у площині внутрішніх та зовнішніх комунікацій на засадах професійної та корпоративної культури;

обирати оптимальні форми, канали та меседжі в контактах із різними суб’єктами і стейкхолдерами ринку, зважаючи на цілі та бізнес-модель;

аналізувати чинники, що впливають на ефективність комунікацій та менеджменту у, долати кризові ситуації та забезпечувати розвиток, застосовуючи комунікаційні інструменти.

...