7 жовтня о 14:10 в аудиторії 23 ННІЖ відбудеться майстер-клас на тему “Комунікаційні стратегії: успіхи та провали”. Спікеркою заходу стане Вікторія Берещак — PhD, експертка зі стратегічних комунікацій, авторка книг про роботу в кризових і трансформаційних умовах.
Під час зустрічі йтиметься про те, які комунікаційні стратегії є ефективними, як їх адаптувати до потреб різних аудиторій та яких помилок варто уникати, аби не допустити комунікаційного провалу.
Вікторія Берещак — фахівчиня зі стратегічних і кризових комунікацій, радниця для державних інституцій, громад та бізнесів. Вона допомагає організаціям будувати довіру, налагоджувати змістовну взаємодію та забезпечувати репутаційну стійкість. Авторка книг “Комунікаційна стратегія в бізнесі. Як досягти максимуму в спілкуванні з аудиторією” та “Як здолати шторм. Золоті правила антикризових комунікацій”. Має багаторічний досвід роботи у провідних українських медіа, зокрема у виданнях “НВ”, “The Page” та “1+1 media”.
Майстер-клас стане нагодою для студентів і молодих фахівців дізнатися про сучасні підходи до побудови комунікаційної стратегії, методи роботи з кризами та способи підтримки довіри й репутації в умовах інформаційної турбулентності.
Організаторкою події є докторка наук із соціальних комунікацій, професорка кафедри та викладачка освітньої програми “Корпоративні медіакомунікації” Олена Рижко. Модеруватиме зустріч студентка програми Софія Жилінська.
Захід організовано в межах діяльності освітньої програми “Корпоративні медіакомунікації”. КМК — це не лише навчання, а й спільнота професіоналів, які вже сьогодні формують майбутнє українських комунікацій.
15 квітня 2025 р. кафедра редакційно-видавничих технологій і продюсування провела панельну дискусію «Чого чекає ринок від нових фахівців» у межах VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Новітні тенденції у медіагалузі».
Розглядали питання:
📌 Як зараз компанії шукають працівників, як розпочати карʼєру, де шукати вакансії.
📌 Які стратегії пошуку роботи та самопрезентації працюють найкраще?
📌 Чи важливі персональні бренди фахівців для працевлаштування?
📌 Чи варто студентам освоювати суміжні професії, щоб залишатися конкурентними?
📌 Чи можна сьогодні стати успішним фахівцем у сфері бізнес-комунікацій без класичної освіти у сфері комунікацій?
📌 Які навички зараз утворюють посаду редактора?
📌 Чи відбувається у сфері видавничої справи міграція спеціалістів з інших сфер?
«Що мають вміти і знати медіапродюсери». 9 квітня кафедра редакційно-видавничих технологій і продюсування НН Інституту журналістики провела круглий стіл.
З привітальним словом та заувагами щодо важливості дискусії виступили Юрій Бондар, директор ННІЖ КНУ ім. Т. Шевченка та Шимон Осовський, декан факультету політичних наук і журналістики Університету імені Адама Міцкевича (м. Познань, Польща).
В основній частині заходу взяли участь поважні спікери:
Микола Княжицький, журналіст, продюсер, народний депутат України,
Тетяна Трощинська, медіаменеджерка, директорка департаменту стратегічного аналізу та розвитку соціально впливового контенту «Суспільного мовлення», лауреатка Премії імені Георгія Ґонґадзе (2024),
Поліна Толмачова, директорка з маркетингу телеканалів ICTV та ICTV2,
Аліса Калюжна, промопродюсерка в кіноіндустрії, учасниця Berlinale Talents (2025)
Ольга Ольхова, культурна менеджерка, засновниця Litcom,
Людмила Фіть, начальниця Управління видавничої справи та бібліотечної діяльності Міністерства культури і стратегічних комунікацій, літературна менеджерка.
Магістри освітньої програми взяли участь у реалізації проєкту "День після війни", який відбувався у НН інституті журналістики.