Новини

Майстер-клас “Комунікаційні стратегії: успіхи та провали”
від Вікторії Берещак

7 жовтня 2025 р.

7 жовтня о 14:10 в аудиторії 23 ННІЖ відбудеться майстер-клас на тему “Комунікаційні стратегії: успіхи та провали”. Спікеркою заходу стане Вікторія Берещак — PhD, експертка зі стратегічних комунікацій, авторка книг про роботу в кризових і трансформаційних умовах.

Під час зустрічі йтиметься про те, які комунікаційні стратегії є ефективними, як їх адаптувати до потреб різних аудиторій та яких помилок варто уникати, аби не допустити комунікаційного провалу.

Вікторія Берещак — фахівчиня зі стратегічних і кризових комунікацій, радниця для державних інституцій, громад та бізнесів. Вона допомагає організаціям будувати довіру, налагоджувати змістовну взаємодію та забезпечувати репутаційну стійкість. Авторка книг “Комунікаційна стратегія в бізнесі. Як досягти максимуму в спілкуванні з аудиторією” та “Як здолати шторм. Золоті правила антикризових комунікацій”. Має багаторічний досвід роботи у провідних українських медіа, зокрема у виданнях “НВ”, “The Page” та “1+1 media”.

Майстер-клас стане нагодою для студентів і молодих фахівців дізнатися про сучасні підходи до побудови комунікаційної стратегії, методи роботи з кризами та способи підтримки довіри й репутації в умовах інформаційної турбулентності.

Організаторкою події є докторка наук із соціальних комунікацій, професорка кафедри та викладачка освітньої програми “Корпоративні медіакомунікації” Олена Рижко. Модеруватиме зустріч студентка програми Софія Жилінська.

Захід організовано в межах діяльності освітньої програми “Корпоративні медіакомунікації”. КМК — це не лише навчання, а й спільнота професіоналів, які вже сьогодні формують майбутнє українських комунікацій.

Панельна дискусія «Чого чекає ринок від нових фахівців».

15 квітня 2025 р.

15 квітня 2025 р. кафедра редакційно-видавничих технологій і продюсування провела панельну дискусію «Чого чекає ринок від нових фахівців» у межах VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Новітні тенденції у медіагалузі».


Розглядали питання:

📌 Як зараз компанії шукають працівників, як розпочати карʼєру, де шукати вакансії.

📌 Які стратегії пошуку роботи та самопрезентації працюють найкраще?

📌 Чи важливі персональні бренди фахівців для працевлаштування?

📌 Чи варто студентам освоювати суміжні професії, щоб залишатися конкурентними?

📌 Чи можна сьогодні стати успішним фахівцем у сфері бізнес-комунікацій без класичної освіти у сфері комунікацій?

📌 Які навички зараз утворюють посаду редактора?

📌 Чи відбувається у сфері видавничої справи міграція спеціалістів з інших сфер?

Круглий стіл «Що мають вміти і знати медіапродюсери».

9 квітня 2025 р.

«Що мають вміти і знати медіапродюсери». 9 квітня кафедра редакційно-видавничих технологій і продюсування НН Інституту журналістики провела круглий стіл.

З привітальним словом та заувагами щодо важливості дискусії виступили Юрій Бондар, директор ННІЖ КНУ ім. Т. Шевченка та Шимон Осовський, декан факультету політичних наук і журналістики Університету імені Адама Міцкевича (м. Познань, Польща).

В основній частині заходу взяли участь поважні спікери:

Микола Княжицький, журналіст, продюсер, народний депутат України,

Тетяна Трощинська, медіаменеджерка, директорка департаменту стратегічного аналізу та розвитку соціально впливового контенту «Суспільного мовлення», лауреатка Премії імені Георгія Ґонґадзе (2024),

Поліна Толмачова, директорка з маркетингу телеканалів ICTV та ICTV2,

Аліса Калюжна, промопродюсерка в кіноіндустрії, учасниця Berlinale Talents (2025)

Ольга Ольхова, культурна менеджерка, засновниця Litcom,

Людмила Фіть, начальниця Управління видавничої справи та бібліотечної діяльності Міністерства культури і стратегічних комунікацій, літературна менеджерка.

Проєкт "День після війни"

25 квітня 2024 р.

Магістри освітньої програми взяли участь у реалізації проєкту "День після війни", який відбувався у НН інституті журналістики.

...