Закінчила Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка (2021), магістр журналістики, фахівець з управління проєктами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва. Навчається в Альбертському університеті (Канада). Досвід роботи. Створює авторський телепроєкт «Зірковий Дайджест з Оленою Гомон» для obozrevatel.com (https://news.obozrevatel.com/ukr/tv/naomi-kempbell-pokazala-yak-zahischae-sebe-vid-koronavirusu.htm).
«Медіакомунікації в бізнесі» – це інноваційна та унікальна для України програма, яка поєднує в собі всі необхідні знання для створення та просування власного бізнесу або роботі в міжнародній компанії. Окремо варто сказати про викладацький склад: під час навчання відчувається максимальна підтримка та компетенція, а також великий професійний досвід. Ставлення викладачів мотивує навчатись, розвиватись і засвоювати матеріали програми; і навіть після закінчення курсу ми підтримуємо зв’язок та вже на рівні колег обмінюємось корисними контактами у сфері медіакомунікацій. Усі лекції дуже інформативні, сучасні та динамічні. Наразі я навчаюсь на другій магістерській програмі в одному з найкращих вузів Канади – University of Alberta. Саме ті знання та досвід, який я здобула під нас навчання на програмі «Медіакомунікації в бізнесі», допомогли мені отримати стипендію на навчання та дослідницьку діяльність закордоном.
Соціальні мережі:
Закінчила Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка (2021), магістр журналістики, фахівець з управління проєктами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва; здобувачка ступеня доктора філософії (з 2022). Досвід роботи. Працює провідною редакторкою Українського освітнього видавничого центру «Оріон» (https://www.orioncentr.com.ua/). Менеджерка та сценаристка проєкту мультимедійного супроводу «Освіта. Діти. Майбутнє» (https://www.facebook.com/odmeducation). Займається коректурою й редагуванням книжкових видань на фрилансі. Авторка книжки для дітей «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (https://www.zhnets.com.ua/magazyn/olena-gerasymova-ukrayintsi-v-norvegiyi- ellisiv-ta-ellisivtsi-hudozhno-piznavalna-rozpovid-dlya-ditej-molodshrgo-i-serednogo-shkilnogo- viku-2021-64-s-paliturka/).
Дослідження у сфері кросмедійного виробництва навчальних видань. Брала участь у Редакторській школі від Європейської асоціації редакторів наукової періодики EASE: https://www.uaredactor.com.ua/editorial-school-for-journal-editors-na- peretyni-redaktorskyh-dosvidiv/ Учасниця Міжнародної науково-практичної конференціє VI Тикторівські читання «Видавнича справа в Україні: на перехресті традицій та інновацій» (20–21 травня 2021 року). Доповідь «Проблеми створення цифрового контенту для українських підручників». 2021. DOI: 10.32403/978-966-322-528-9-2021-129-135.
Співавторка найкових статей:
Програма “Медіакомунікації в бізнесі” навчила проєктного менеджменту та поетапного ведення проєкту від задуму до презентації результатів. Дисципліни розкривали різні сфери підприємницької діяльності, тож можна дістати знання з організації роботи та налагодження внутрішньої й зовнішньої комунікації в кількох галузях. Це допомогло мені прицільніше (й креативніше!) подивитися на власні робочі проєкти. Дуже надихали під час навчання викладачі: це не тільки повага до твоєї думки, щира підтримка її розвитку, а й постійне оновлення тем, інформація “з учора на сьогодні” з неймовірним включенням у свою дисципліну. Багато знань черпаєш саме з досвіду, щоденної практики викладачів, з їхньої участі в різноманітних проєктах. Тішив також баланс між практичними видами діяльності (коли ти можеш спробувати створити щось своє і протестувати вивчене) та теоретичними (коли можеш подосліджувати останні кейси, фундаментальні практики компаній-корифеїв світового ринку).
Соціальні мережі:
Закінчила Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка (2021), магістр журналістики, фахівець з управління проєктами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва.
Працює в Cpamatica (Performance Marketing Agency) – Marketing Account Manager. Загалом 3 роки досвіду роботи в маркетингу та комунікаціях. Під час навчання в університеті брала участь у міжнародних програмах обміну: Work&Travel, AIESEC (робота з учнями середньої школи в Італії), Erasmus+ (короткострокові обміни в Грузії та в Румунії), Erasmus (семестр навчання в Угорщині за обміном).
Програма “Медіакомунікації в бізнесі” дала мені буст для розуміння, як будувати комунікаційні стратегії у бізнес-процесах, прокачала навички продюсування проєктів та спілкування зі стейкхолдерами. Зараз я імплементую ці знання у своїй професійній діяльності, комунікуючи з партнерами, налаштовуючи та аналізуючи маркетингові кампанії, а також займаюсь медіа- просуванням нашого продукту. Круто, що на цій програмі викладають професіонали з багаторічним досвідом. І у більшій мірі любов до своєї справи та ставлення до студентів, як до колег, а не як до молоді, яка нічого не знає, сприяло цікавим дискусіям під час лекцій, де всі ми навчалися одне в одного.
Соціальні мережі:
Закінчила Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка: ведуча програм телебачення (2021), магістр журналістики, фахівець з управління проєктами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва (2022). Досвід роботи. Працює менеджером із маркетингу в приватному підприємстві (заклад освіти); займається розвитком чеської онлайн-школи.
Дослідження у сфері розроблення й реалізації комунікаційних стратегій в освітньому секторі. Брала участь в науковій студентській конференції «Європейські стандарти освітніх програм: молодь і наука», Факультет міжнародних відносин НАУ за участі Асоціації соціального розвитку через право (Київ, 10 листопада 2022 року). Доповідь: «Роль інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі». Матеріали круглого столу «Європейські стандарти освітніх програм: молодь і наука»: Тези доповідей. Київ: НАУ, 2022. 232 с. С. 198–200.
Варто виділити те, що програма справді унікальна та цікава, є можливість навчатись на своїх робочих проєктах та покращувати їх у процесі навчання та комунікації з викладачами. Незважаючи на те, що навчання проводилось в онлайн-форматі, це не завадило отримувати знання в повному обсязі. Також було багато творчих і проєктних завдань відповідно до програми, що давало змогу закріпити пройдений на лекціях матеріал.
Соціальні мережі: