Предметом курсу є вивчення сукупності принципів, методів та технологій створення бренду у видавничому та медіасегменті на основі клієнтоорієнтованого підходу. На прикладах конкретних брендів (методика кейс-стаді) буде розглянуто актуальні моделі та прийоми побудови сильного бренду у медіаіндустрії:
вивчення моделей побудови архітектури бренду;
поетапне створення та апробування бренду на медіаринку;
розробка комунікаційної стратегії;
створення візуальних ідентифікаторів бренду;
формування лояльності споживачів до бренду;
вивчення інструментів для проектування, просування та капіталізації медіабренду.
У результаті вивчення курсу студенти отримують теоретичні знання та набудуть практичних навичок використання основних інструментів брендінгу для формування:
структури ідентичності торговельної марки та бренду;
функціональних та змістових атрибутів бренду;
позитивного іміджу та репутації бренду;
індивідуальності бренду.
Студенти зможуть професійно:
формувати ідентифікатори бренду;
створювати неймінг бренду;
мінімізувати ризики під час виведення нової марки;
використовувати методики центрового або диференційованого позиціонування бренду;
проводити маркетингові дослідження;
проводити бренд-трекінги, холл-тести, психосемантичні дослідження (бренд меппінг, карти репутації та популярності);
формувати комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій у брендінгу;
розв’язувати стратегічні задачі керування брендом.