Цифрові бізнес-моделі у медіагалузі

Дисципліна складається з двох змістових модулів:

Перший модуль “Бізнес-моделі: поняття, структура, цифрові трансформації” присвячено аналізу змісту понять “бізнес-моделі” та “цифрові бізнес-моделі”, структурних блоків канви бізнес-моделі О. Остервальдера та І. Піньє.

У другому модулі “Цифрові бізнес-моделі медіавиробників і дистрибюторів медійного контенту” з використанням методик кейс-стаді розглянуто:

  • актуальні у зарубіжних бізнес-практиках моделі «цифровий самвидав», «крауфандинг», «плати, якщо хочеш», «членство», «прямий продаж контенту», «гібридний платний доступ», «оренда контенту», «мікроплатежі та фрагментація контенту», «плата за користування (перегляд)»;
  • бізнес-моделі видання наукової періодики: «закритий доступ», «відкритий доступ», «гібридні моделі», «оверлейна модель»;
  • бізнес-моделі видання монографій та підручників у відкритому доступі (версіонізація, продаж сервісів додаткової вартості, оплата статей автором, інституціональне субсидіювання тощо).

Викладач курсу має сертифікат «Digital Business Model» від Lund University (Швеція).

...