Предметом курсу є вивчення цифрових бізнес-моделей, в основі яких електронна комерція, створення цифрових платформ, демократизація і соціалізація бізнеспрактик.
З використанням методик кейс-стаді буде розглянуто:
поняття «бізнес-моделі» у науці й практиці; роль віртуального ринку в «новій економіці»; технологічні драйвери розвитку цифрових бізнес-моделей; цифрові бізнес-моделі на прикладах ключових технологічних компаній Apple, Amazon, Google, Facebook;
концепцію канви бізнес моделі (Business model canvas) Олександра Остервальдера та Іва Піньє, принципи застосування канви бізнес-моделі в практиці побудови бізнес-моделей;
актуальні у зарубіжних бізнес-практиках моделі «цифровий самвидав», «краудпаблішинг»;
специфіку впровадження зарубіжними і українськими ринками інтернет-медій бізнес-моделі «продаж контенту», що передбачає різні варіанти монетизації контенту інтернет-медіа;
бізнес-моделі функціонування розповсюджувачів цифрового контенту.
У результаті вивчення курсу студенти отримують теоретичні та практичні знання про інноваційні бізнес-моделі, що активно розвиваються на зарубіжному медіаринку, та здобудуть навички створення власних проектів з використанням актуальних у «новому цифровому світі» моделей бізнесу.
Курс побудовано з використанням технологій змішаного навчання на технологічній платформі Google Class.
Викладач курсу має сертифікат «Digital Business Model» від Lund University (Швеція).