Цифровий медіамаркетинг

Предметом курсу є вивчення сукупності методів просування і збуту видавничих продуктів на основі клієнтоорієнтованого підходу з використанням цифрових каналів. На прикладах конкретних видавничих проектів (методика кейс-стаді) буде розглянуто актуальні у зарубіжній та видавничій практиках цифрові засоби просування видавничих проектів:

розміщення на сайті інформації про видання та епізодичної цифрової вибірки;

формування цифрових баз даних потенційних покупців і розсилки е­поштою;

аудіовізуальні форми ознайомлення зі змістом книги;

сторінка видавництва в соціальних мережах;

рецензії на книги в інтернет­медіях, на книжкових блогах;

книжкові відеорецензії, відеоогляди, буктьюб­канали;

буктрейлери;

книжковий «Групон»;

створення спеціалізованих сайтів із вертикально сфокусованими спільнотами.

У результаті вивчення курсу студенти отримують теоретичні знання та набудуть практичних навичок використання основних інструментів цифрового маркетингу:

пошукова оптимізація (SEO): основи технічної SEO-оптимізації сайту і SEO-оптимізація контенту для просування сайтів у пошукових системах;

прямі Email-розсилки як засіб збільшення продажів видавничих продуктів;

маркетинг соціальних медіа (SMM) у просуванні бренда (формування розуміння коли, скільки і про що треба писати в соціальній мережі);

контекстна реклама;

реклама в електронних книгах, програмах, іграх та інших формах цифрової продукції.

Студенти зможуть професійно:

формувати семантичне ядро та писати SEO-тексти;

використовувати основні теги на сторінках сайту, працювати з Google Webmaster для покращення ефективності сайту в результатах веб-пошуку;

оптимізувати сайт для мобільних пристроїв;

створювати та сегментувати базу потенційних замовників, автоматизувати процес та відстежувати ефективність розсилок;

оцінювати якість контенту в соціальній мережі, створювати нові та збільшувати ефективність функціонування наявних груп у соціальній мережі; розуміти що, скільки і коли треба писати в соціальній мережі;

використовувати можливості контекстної реклами в Google Adwords;

розробляти програму цифрового просування видавничого контенту.

Курс побудовано з використанням технологій змішаного навчання на цифровій платформі Google Class.

...