Предметом курсу є вивчення сукупності методів просування і збуту видавничих продуктів на основі клієнтоорієнтованого підходу з використанням цифрових каналів. На прикладах конкретних видавничих проектів (методика кейс-стаді) буде розглянуто актуальні у зарубіжній та видавничій практиках цифрові засоби просування видавничих проектів:
розміщення на сайті інформації про видання та епізодичної цифрової вибірки;
формування цифрових баз даних потенційних покупців і розсилки епоштою;
аудіовізуальні форми ознайомлення зі змістом книги;
сторінка видавництва в соціальних мережах;
рецензії на книги в інтернетмедіях, на книжкових блогах;
книжкові відеорецензії, відеоогляди, буктьюбканали;
буктрейлери;
книжковий «Групон»;
створення спеціалізованих сайтів із вертикально сфокусованими спільнотами.
У результаті вивчення курсу студенти отримують теоретичні знання та набудуть практичних навичок використання основних інструментів цифрового маркетингу:
пошукова оптимізація (SEO): основи технічної SEO-оптимізації сайту і SEO-оптимізація контенту для просування сайтів у пошукових системах;
прямі Email-розсилки як засіб збільшення продажів видавничих продуктів;
маркетинг соціальних медіа (SMM) у просуванні бренда (формування розуміння коли, скільки і про що треба писати в соціальній мережі);
контекстна реклама;
реклама в електронних книгах, програмах, іграх та інших формах цифрової продукції.
Студенти зможуть професійно:
формувати семантичне ядро та писати SEO-тексти;
використовувати основні теги на сторінках сайту, працювати з Google Webmaster для покращення ефективності сайту в результатах веб-пошуку;
оптимізувати сайт для мобільних пристроїв;
створювати та сегментувати базу потенційних замовників, автоматизувати процес та відстежувати ефективність розсилок;
оцінювати якість контенту в соціальній мережі, створювати нові та збільшувати ефективність функціонування наявних груп у соціальній мережі; розуміти що, скільки і коли треба писати в соціальній мережі;
використовувати можливості контекстної реклами в Google Adwords;
розробляти програму цифрового просування видавничого контенту.
Курс побудовано з використанням технологій змішаного навчання на цифровій платформі Google Class.