Предметом курсу є вивчення теорії медіаспоживання, а також набуття практичних навичок з аудиторної сегментації медіаринку, аудиторних медіадосліджень та управління аудиторією.
Основна тематика курсу:
значення аудиторії та репутаційного капіталу медіавиробника в економіці уваги;
позиціювання медіабренду (медіапродукту) як управління сприйняттям;
класифікація медіааудиторії та особливості видів;
медіадослідження — сегментація аудиторії — портрет медіаспоживача;
структура медіааудиторії;
побудова взаємин із медіаспоживачем: маркетинг взаємовідносин, ціннісна пропозиція, просування;
аспекти та інструментарій управління аудиторіє: реклама, прямий маркетинг, стимулювання збуту, PR;
залучення нових медіаспоживачів як постійний процес;
активна аудиторія як партнер в управлінні аудиторією;
деструктивні наслідки управління медіаспоживанням та їх подолання.
Студенти знатимуть:
основні положення теорії медіаспоживання;
методики аудиторних досліджень, прийоми аудиторної сегментації;
якісні та кількісні характеристики медіаспоживача, на основі яких будується профіль (портрет) медіаспоживача;
актуальні закономірності медіаповедінки споживачів;
технології управління аудиторією та способи утримання її уваги.
Студенти зможуть професійно:
визначати цільові ринки та їхні сегменти для входження видавничих продуктів;
вибирати цільову аудиторію;
створювати сприятливе уявлення про видавництво та його продукцію в свідомості цільової аудиторії;
керувати попитом споживачів та колективами фахівців із маркетингу, вирішувати самостійно або разом з колективом питання щодо отримання максимального прибутку та соціального ефекту.