Управління медіааудиторією

Предметом курсу є вивчення теорії медіаспоживання, а також набуття практичних навичок з аудиторної сегментації медіаринку, аудиторних медіадосліджень та управління аудиторією.

Основна тематика курсу:

значення аудиторії та репутаційного капіталу медіавиробника в економіці уваги;

позиціювання медіабренду (медіапродукту) як управління сприйняттям;

класифікація медіааудиторії та особливості видів;

медіадослідження — сегментація аудиторії — портрет медіаспоживача;

структура медіааудиторії;

побудова взаємин із медіаспоживачем: маркетинг взаємовідносин, ціннісна пропозиція, просування;

аспекти та інструментарій управління аудиторіє: реклама, прямий маркетинг, стимулювання збуту, PR;

залучення нових медіаспоживачів як постійний процес;

активна аудиторія як партнер в управлінні аудиторією;

деструктивні наслідки управління медіаспоживанням та їх подолання.

Студенти знатимуть:

основні положення теорії медіаспоживання;

методики аудиторних досліджень, прийоми аудиторної сегментації;

якісні та кількісні характеристики медіаспоживача, на основі яких будується профіль (портрет) медіаспоживача;

актуальні закономірності медіаповедінки споживачів;

технології управління аудиторією та способи утримання її уваги.

Студенти зможуть професійно:

визначати цільові ринки та їхні сегменти для входження видавничих продуктів;

вибирати цільову аудиторію;

створювати сприятливе уявлення про видавництво та його продукцію в свідомості цільової аудиторії;

керувати попитом споживачів та колективами фахівців із маркетингу, вирішувати самостійно або разом з колективом питання щодо отримання максимального прибутку та соціального ефекту.

...