Дисципліна складається з двох змістових модулів:
У першому модулі “Понятійний апарат доповненої, віртуальної, змішаної реальностей” проходить ознайомлення з проблеми та перспективами їх використання, інструментарієм для практичної реалізації проєктів з AR|VR. Оцінюється вплив віртуальної та доповненої реальності на поведінку споживачів, на зовнішні та внутрішні комунікації компанії. Аналізується специфіка побудови Метавсесвітів.
У другому модулі “Сфери застосування технологій доповненої віртуальної та змішаної реальностей” розглядаються різні сфери та специфіка використання цих технологій: маркетинг, івент-менеджемент, поліграфія, класичні та цифрові медіа.
Складається з одного модулю.
Ви ознайомитеся з етапами, складниками, принципами й засобами використання можливостей сторітелінгу для організації ефективної бізнес-комунікації. Навчитеся реалізовувати власні креативні ідеї, створюючи і втілюючи комунікаційні стратегії для ефективного інформування про бізнес, вибудовуючи вдалу й продуктивну контент-політику в межах продуманої комунікативної стратегії; а також оцінювати проблемні питання професійної діяльності, застосовуючи знання з різних предметних галузей.
Тобто ви зрозумієте, що таке історія і як художня історія відрізняється від маркетингової. Опануєте інструменти сторітелінгу, розберетеся з жанрами, форматами і стилями. А найважливіше – навчитеся говорити про бізнес так, аби вас чули.
Дисципліна складається з одного модулю.
Відбувається вивчення видів подій, специфіки їх реалізації на різних етапах: підготовка до подій, просування події, проведення події, аналіз події. Студент здобуває знання щодо етапів, складників, принципів і засобів використання можливостей івент-менеджменту та івент-маркетингу для організації медіакомунікацій у бізнесі. Навчається реалізовувати власні креативні ідеї у форматі онлайнових та офлайнових медіаівентів як самостійних спеціальних проєктів і як засобів просування проєктів у системі бізнес-комунікацій із використанням можливостей геймифікації, Social Selling, Customer Experience тощо.